להזמנות חייגו 073-758-5786

ויטמין E אומגה 3 אומגה 6

שמן הארגן המופק מפרי עץ הארגן מכיל כמות גדולה של ויטמין E כמו גם חומצות שומן חיוניות כגון: אומגה 3, אומגה 6 ואומגה 9. וויטמין E התגלה בשנת 1923 אולם רק בשנת 1936 הצליחו לבודד את הוויטמין מהשמן של נבט החיטה. לוויטמין E שימושים רפואיים רבים וביניהם:
ויטמין E מרחיב את כלי הדם דבר המאפשר זרימת דם בצורה טובה יותר ללב.
ויטמין E מגדיל את כוח הגברא אצל גברים ומונע אימפוטנציה.
ויטמין  E נחשב ליעיל ביותר בדילול דם ולכן הוא מונע את היווצרותם של כרישי דם.
וימין E  טוב למי שסובל מבעיות של כולסטרול גבוה וטריגליצרידים.
ויטמין E  מעורב בייצורם של תאי דם אדומים וכמו כן בעזרתו נוצרת אנרגיה בלב ובשרירים.

בנוסף לוויטמין E מאופיין שמן הארגן גם במינון מתאים של חומצות השומן אומגה 3, אומגה 6 ואומגה 9. חומצות השומן אומגה 3, אומגה 6 ואומגה 9  ניתנות לעתים גם כתוסף מזון בין היתר משום שבעזרת מינון נכון הן תורמות להשפעות בריאותיות חיוביות. בתחום הקוסמטי חברות קוסמטיקה רבות מפתחות קרמים המורכבים בין היתר מוויטמין E  הנחשב לוויטמין המעניק לעור חיות ורעננות. כפי שהספקתם כבר לקרוא הימצאותו של וויטמין E מחזקת את המותג ונותנת לו אסמכתא רפואית. כאשר אתם באים לקנות את השמן שלכם חשוב מאוד שתקפידו לקרוא גם את האותיות הקטנות. לא כל שמן מכיל וויטמין E  ולא כל חברה שמתהדרת בשימוש בוויטמין E באמת משתמשת בו.

במשק אורן משווקים את שמן הארגן. שמן הארגן המשווק על ידי משק אורן מכיל בתוכו את אותן סגולות רפואיות מזינות אשר שימשו ועדיין משמשים את הברברים ילידי מרוקו כבר מאות שנים.  האיכות והמרכיבים הטבעיים של השמן, בצירוף העובדה שהוא מכיל וויטמינים כה חשובים לבריאותינו כמו וויטמין E  וחומצות שומן כמו אומגה 3, אומגה 6 ואומגה 9 הופכים את השמן לאטרקטיבי, מיוחד ובריאותי. אתם מוזמנים לטעום את הטעם הנפלא של שמן הארגן ובמקביל ליהנות מיתרונותיו הבריאותיים המוכחים.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן