להזמנות חייגו 073-758-5786

שמן לטיפוח העור והשיער

כולנו רוצים שיער מבריק ומטופח יותר ועור חלק ונעים למגע. יש היום לא מעט שמנים שתפקידם הוא לגרום לנו להראות ולהרגיש טוב יותר. שמן ארגן הינו שמן לטיפוח העור אשר בנוסף מחזק את גם את סיב השיער למראה שיער חזק ובריא יותר. רבים מאיתנו השתמשו ומשתמשים בסוגים שונים של שמנים לטיפוח העור. כיום ניתן ללכת לכל ספא ולקבל עיסוי מושלם בעזרת שמן לטיפוח העור.
החוויה של שמן לטיפוח העור הינה חוויה ממכרת, מעבר לכך שמגע השמן על העור הינו מגע נעים וממכר, שמן לטיפוח העור מכיל גם ויטמינים, לרבות ויטמין E  אשר עוזרים לנו לשמור על מראה עור זוהר, צעיר ורענן יותר.

אחד השמנים האיכותיים ביותר לטיפוח העור כמו גם לטיפוח השיער הוא שמן הארגן. שמן הארגן אשר מקורו בהרי האטלס במרוקו, משמש כבר מאות שנים את נשות המקום לטיפוחים קוסמטיים כמו טיפוח העור וטיפוח השיער. בשנים האחרונות החלו לשווק את השמן גם בישראל.
משק אורן הוא אחד המובילים בשיווק שמן ארגן טהור הנחשב לשמן מיוחד לטיפוח העור. על מנת שתוכלו ליהנות מאיכות השמן, החברה אינה מתפשרת ועורכת בדיקות מעבדה מחמירות אחת לתקופה על מנת לעקוב ולראות שאיכות השמן עונה על הסטנדרטים המבוקשים. כיום ניתן לרכוש שמן ארגן טהור שלא עבר קלייה ויכול לשמש אתכם גם לטיפוח העור. השמן מגיע בבקבוקים מיוחדים אשר בעזרתם תוכלו להגיע לעור מטופח, נעים ובריא יותר. המלצה חמה: הוסיפו כמה טיפות שמן ארגן טהור למוצרי הטיפוח שלכם ותבחינו מייד בהבדל, אתם תהיו האחראים לאחוז שמן הארגן של המוצר שברשותכם. הוספת כמה טיפות שמן ארגן טהור לקרם לטיפוח השיער לדוגמה, תעניק לשיערכם מראה זוהר יותר ותסייע לשקם שיער פגוע.

כיום בעידן בו כולנו רוצים להראות הכי טוב שאפשר, גברים מורטים שיערות מכל מקום אפשרי בגוף וישנה סגידה למכוני הכושר, תוכלו ליהנות מטיפוח קוסמטי אותנטי ואמיתי של שמן ארגן. לא מדובר כאן על תכשירים כימיים ותרכובות שנרקחו במעבדות אלא בפרי של עץ הארגן אשר מפירותיו מפיקים כבר מאות שנים שמן לטיפוח העור וטיפוח השיער. יש כיום הרבה שמנים המתיימרים לעזור לטיפוח העור וטיפוח השיער. היתרון הגדול של שמן ארגן כשמן לטיפוח העור וטיפוח השיער טמון בכך שהוא מכיל רכיבים טבעיים שלא עברו עיבוד כימי. במשק אורן תגלו עכשיו את מה שבמרוקו יודעים כבר מאות שנים – אם אתם רוצים שמן למאכל או שמן לטיפוח העור והשיער, שמן ארגן הינו השמן והטוב ביותר.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן