להזמנות חייגו 073-758-5786

שמן מאכל גורמה

רבים משמני המאכל המוכרים לנו כיום מתיימרים להיקרא גם שמן מאכל גורמה. בשנים האחרונות אנחנו עדים לגל תוכניות טלוויזיה העוסק באוכל בכלל ובמאכלי גורמה בפרט. במילה גורמה, יש ניחוח צרפתי ולכן רבים לא מהססים ומצמידים את התווית גורמה לכל מאכל על מנת להאדיר אותו ובכך גם לייקר את מחירו.  בשנים האחרונות אנו עדים לכניסתו של שמן חדש למטבח הישראלי – שמן הארגן. שמן הארגן אשר מקורו בהרי האטלס אשר שוכנים במרוקו משמש את המקומיים כבר מאות שנים בהכנת מאכלים, טיפוח קוסמטי ובריאותי. שמן הארגן הינו שמן המוסיף את הארומה המתבקשת למאכלי גורמה, מספיקות רק מספר טיפות של שמן ארגן על מנת הקוסקוס שלכם כדי להעניק לקוסקוס טעם גורמה אמיתי. 

מי שהגיע ממרוקו ודאי טעם בעבר שמן מאכל גורמה כמו שמן הארגן אולם לנו הישראלים שמן זה חדש בטעמו ובאיכותו. בעולם אגב, שמן הארגן נחשב לשמן מאכל גורמה ושפים רבים ברחבי העולם משתמשים בטעמו על מנת להשביח את המנה ולהוסיף לה את התוספת האחרונה לפני שהיא מגיעה ללקוח. שמן הארגן יכול להתהדר בהיותו שמן מאכל גורמה משום שהוא הרוויח את מעמדו בכבוד בשל איכותו וטעמו.

בישראל משווק שמן הארגן, כשמן מאכל גורמה על ידי משק אורן דבר המאפשר לנו ליהנות מאיכותו וטעמו הנפלאים של השמן. אין ספק שמי שטעם שמן מאכל גורמה כמו שמן הארגן יכול היה להבחין בארומה המיוחדת אשר דומה לטעם של אגוזי לוז אותם אנו מכירים היטב. למעשה, פרי הארגן ממנו מופק שמן מאכל גורמה זה, דומה במראהו לזית אולם הוא גדול ממנו. לא מעט חברות מנצלות את שמו של שמן הארגן כשמן מאכל גורמה ומוהלות אותו על מנת להוזיל את עלויות הייצור שלו. שמן מאכל גורמה כמו שמן הארגן הינו שמן טהור אשר חשוב מאוד לשמור עליו ככזה.

במשק אורן משווקים את שמן הארגן למאכל בישראל, שומרים על כך שלא תהיה זילות במיתוג של שמן הארגן כשמן מאכל גורמה ולכן  מקפידים מאוד על הפקתו, טעמו ואיכותו  מתוך ידיעה ברורה שלצרכני השמן, מגיע ליהנות מאיכותו של שמן מאכל גורמה זה, בדיוק כמו הברברים ילידי הרי האטלס אשר נהנים ממנו כבר מאות בשנים.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן