שמן ארגן טהור למאכל ולתיבול

שמן הארגן למאכל מעבר לסגולות הבריאות בן הוא ניחן, ידוע כשמן גורמה המשמש שפים ברחבי העולם לתיבול מאכלים. לאחרונה אנו עדים לגל תכניות טלוויזיה העוסק בסגולות שמן הארגן, דרכי הפקתו והשימוש בו  לתיבול מאכלי גורמה. שמן הארגן אשר מקורו בהרי האטלס משמש את תושבי מרוקו כבר מאות שנים בהכנת מאכלים, בשנים האחרונות אנו עדים לחדירתו למטבחים ברחבי העולם כולל למטבח הישראלי.

מספר טיפות של שמן ארגן יוסיפו את הארומה  האגוזית העשירה המתבקשת למאכלי גורמה מיוחדים.
עולים ממרוקו ותיירים שביקרו בארץ זו נחשפו לטעמו הממכר של שמן הארגן. שפים ידועים ברחבי העולם משתמשים בשמן הארגן על מנת להשביח את המנה ולהוסיף לה את הארומה המיוחדת.

במשק אורן מקפידים על הפקת שמן ארגן למאכל 100% טהור באיכות גבוהה. ניתן לרכוש את שמן הארגן המובחר ולהנות מאיכותו וטעמו וכערך מוסף להנות מסגולותיו  הבריאותית הידועות.

שמן הארגן הטהור ידוע בסגולותיו הבריאותיות אשר שימשו ועדיין משמשים את הברברים ילידי מרוקו כבר מאות שנים. על פי אחד המחקרים שנעשו, מומלץ לצרוך כף שמן אחת לפחות ביום. האיכות והמרכיבים הטבעיים של השמן, מסייעים לבריאותינו, תכולת וויטמין E  וחומצות שומן כמו אומגה 3, אומגה 6 ואומגה 9 הופכים את השמן לאטרקטיבי במיוחד.

אם עדיין לא נחשפתם לשמן הארגן הטהור, אתם מוזמנים לגלוש ולקרוא במאמרים רבים שפורסמו בארץ וברחבי העולם על הטעם הנפלא של השמן ועל יתרונותיו הבריאותיים המוכחים. הבעיה הכרוכה בחשיפה לשמן הארגן היא התמכרות לשימוש בו למאכל ולטיפוח– שימו לב, הוזהרתם !!!